11/6-13 KVÄLL

Hos sjukgymnasten gick det bra. Jag fick träffa min favvo miss C som är snäll men bestämd.
Hon gav mig 3 rörelser att göra med foten och jag fick 0/3 godkänt.
Senorna är antingen av eller utdragna.
Sjukt svårt att sitta med fötterna i golvet tillochmed. Det stramade satan.
Så det blev en balansplatta och övningar.
I 10 veckor.

TIO MADDINGFAKKING VECKOR.
WHAT?
jag frågade om det gällde från min dkada..alltså att jag då redan gjort 4-5/10.
Nej.
10 nya veckor!
Scheisse.
Hur kan den va så trasig när jag liksom klarar att stödja på foten?
Mööööööööööööö.
Och linda.
Jaaa för att ha linda om foten när det är varmt är ju skönt satan.
Nu är det synd om mig igen.
Jävla klantarsle jag är.
*very veryyyy sad face*
Ny träff om 3 veckor..

Efter sjukgymnasten åkte jag med moran till tibble och shoppade. Eller moran tittade på och jag shoppade.
På stadium försökte jag hitta ett par snygga dojjor till min förtret.
Fick hjälp av en kille som trodde jag ljög när jag sa att jag måste ha stl 43.
Vet ni hur svårt det är att hitta damskor i stl 43?
Skitasasvårt.
Det blir herrskor och jag hatar dom för dom är så jäla breda.
Blä.
2 kavajel, en svart och en grå, ett blått linne och världens snyggaste tröja senare var jag nöjd.
Vid 16 var jag på jobb och vi, thöööörnis, madame pompadou, Dalarna och jag förberedde det sista..vid 18 kom resten.
Mycket trevligt - as always.
Mina kära kamrater. Fina människor.
Lyckat var det. Med Thöööörnis lekar.
Mycket skratt.
Nu ligger jag nöjd i sängen och har tagit en naproxen. Förhoppningsvis somnar jag snart.
Imorrn sov morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0