18/3-13

Igår eftermiddag vaknade jag av röklukt. Fifan vare lukta.
Gick runt i lghen och sniffade. Luktade typ elbrand.
Ingenting hittades. Snuffade reda på att lukten var urifrån. Gick fram till fönstret och såg en brandbil...vände huvudet fem cm åt höger och hela längan över gatan var i brand.
"bra så då vet jag" tänkte jag och la mig igen och somnade om.

Är väl fö fan inget att stå och glo på.
Tycker synd om djuren och dess människor som blev utbrända.

Såg en snygg polis också. Som hämtad ur en Bruce W rulle.

Well...några få timmar kvaaär se är jag ledig. I nio dagar.
=sova.

Kommentarer
Postat av: Cat Von P

Skönt med ledighet och trist förde boende i Åby.som blivit utan hem.

2013-03-18 @ 06:57:17
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0