19/3 - KVÄLL

Ja. Så där ja.
Ett mindre epileptiskt utbrott senare och jag har nu sittsår eftersom jag inte vågat lämna datorn i farvågor om kollaps...hände inte, men dock fattar ju inte iTUNES programmet någonting.

MEN jag har iaf ALL min musik inlagd i datorn och för tillfället, i iTUNES.
Gott så.

Hur jävla svårt ska det vara jävla APPLE?
Herrejeflar!
AAARRRGGGHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Hat!

Nåväl. Nu har jag min "napp" i käften, en zoo-klubba som får trösta mig.
Såg lite av Peddo...flåt påvens installation på svtplay.
Han behöver REDAN hjälp upp/ner för trappor... Geeesööööööös.
Fanatiska gubbar i vita, rosa, svarta klänningar.
Liknar Monty Python gänget.
Liknar Loa Falkmans försökt till nytäntning av karriär....F  I   A   S  K   OOOOOOOO!

Dom borde installera mig.
Jag skulle uppskatta att få bo i Vatikanen.
Använda mig av bibblan deras.
Jag är dessutom en människa av min tid.
Som insett att det där med religion tillhör okunnighetens tid.
Jag står för nytänk.
Tänk er:

* Ljusshow varje onsdag och lördag från balkongen på vatikanen
* Miljontals människor slipper allt vad "synd" heter
* Jag bjuder på Tacos första fredagen i varje månad.
* MASSOR MED KATTER FÅR PLATS I VATIKANEN! 
* Jag kommer att ha hela de Schweiziska livgardet till mitt förfogande.
* Jag kommer va ASRIK!
* Förfest hos mig, sen leker vi kurragömma! Därefter utgång. Efterfest i en av mina kryptor (svalt och skönt)


Kommentarer
Postat av: Cat Von P

Låter ju grymt! Iowa for pope!

2013-03-20 @ 07:01:33
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se
Postat av: Anonym

Och ner med apple!!

2013-03-20 @ 07:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0