24/3-13

En fin gårdag när Jonossi fyllde gubbe.
Jonossi valde själv att åka till Ullared på sin gubbdag. Och så blev det.
Med moi och min mora.
Jag hittade förstås allting som jag inte behövde. Men hittade även snygga, billigare träningskläder.
Moran hittade strumpor.
Jonossi hittade fiskedrag.

Middag på kvällen hos svärföräldrarna. Godaste maten som vanligt!
Mycket trevligt sällskap och gott att dricka.
Pojkvännerna (hehe) till Jonossi kom och semi-kidnappade honom vid halv tio tiden. Jag och moran åkte hem och festade loss på nötter innan vi somnade.

Idag har Jonossi fixat med "vår" fina bil (mest jonossis) som jag döpt till EDMUND DEN GRÅE.
Vi har vart på barnkalas och firat den tÿffaste av alla tjejor, som fyller FEM ÅR!!
HURRA.

Jag åt alldeles för mycket toscakaka, kladdkaka och bondkakor.
Till det jättegott kaffe.

Nu sitter vi i Edmund den Gråe på väg uppåt mot den kungliga huvudstaden.
Bara några timmar kvar haha.

Nu börjar även resan krypa sig närmare och idag fick vi biljetterna i handen.
28° och sol...mellan 20-25° i vattnet. Höga vågor som Iowa ska surfa på. Jag ska köpa solskyddsfaktor 748.

Jag och Jonossi åker redan på söndag kväll. Flyger till Köpenhamn och bor på hotell över natten, flyget går därifrån vid åtta på morgonen..
Skönt så!!
8 tim flyg. Mellanlandning på Teneriffa.
Jag längtar.

Men först ska jag ta mig hem till Die Katze (som förmodligen skiter i om jag är hemma eller int) som jag saknar. Alltid.
Kattfan att hon ska va så älskad av mig.
Hur ska jag klara mig en hel vecka utan henne?
Nåväl. Henne går det ingen nöd på.

Nu är vi straxt i Ulricehamn. För den som googlar så är det så mkt vi har kvar att åka.
Morsning.

Kommentarer
Postat av: Cat Von P

Åh, låter som ni haft det trevligt! Och kommer att få det ännu trevligare i utlandet förstås! :D

2013-03-24 @ 19:56:22
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0