27/3-13

Ingen mer spya sen senaste inlägg.
Febern är under kontroll.
En fruktansvärt magsmärta dock.
Ehm...fruktansvärd...men kramper och det svider.
Känns som när jag haft magkatarr. Så jag utgår från det.
Imorrn blir det inköp av Losec.
Omeprazol har jag, men orkar ej dra en kur på fyra v med 2/dag för att sen trappa ner i två med 1/dag och sen 1/dag varannan dag i 1 vecka.

Nä.

Men det blir inte mkt till käk, mest vatten, en zoo klubba ibland och knorr varma koppen.
Annars har hamnar jag i fosterställning.
Dags att jobba 1/2 nätter.

Kommentarer
Postat av: uno

bli för fasen frisk och välmående nu, vi ska ju hälsa på hemlösa katter imorrn!!

2013-03-28 @ 05:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0