31/3-13

Gäsp och god morgon.
Igår satt vi och kollade igenom Batman forever och Batman & robin som är det mindre bra av Batman filmerna... Riktigt förfärliga. Imorse avslutade jag jag Batman begins så mitt Battman Batteri laddades med positivitet.

Idag far vi. Jag är som vanligt helt stissig och kommer inte slappna av förns jag är hemma igen.
Haha. Ska göra mitt bästa för att slappa over there aswell.

Mot Vtown för sista minuten packning innan Arlanda.
Hur mkt är det lagligt att ta med för en vecka?
Jag packar iof hellre för mkt än för lite...

Sååå...om jag inte hör av mig när jag är i Köpenhamn så får ni må så gott tills nästa gång vi skrivs.

Alright. bye bye then.

Kommentarer
Postat av: Cat Von P

Ooooooh så avundsjuk jag är! Må.så.gött nu och ta hand om varandra, så h
oppas jag att vi kan stämma träff så vi får höra om er vistelse. Kram!

2013-03-31 @ 14:41:33
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0