5/5-13

På tåget mot stan...slutgiltiga målet är Årsta för grillning. Firande av Jonossis kompis T som fyller år.

Jag skulle helst velat ligga kvar i sängen då jag har värk och är trött eftersom värken gör det svårt att sova.
Men eftersom jag inte vill förvandla mig till mer eremt än vad jag är så ger jag mig ut.
Solskyddsfaktor 50 är på.
Ingen mer cancer än den som förmodligen redan existerar i min kropp tack.

Nä ok så ska man väl icke säga men oddsen är så.
Att det blir min tur om ett tjugotal år.

Livets lotteri av deffekta gener.

Jag hoppas att gänget "på andra sidan jordklotet" (årsta) kan pigga upp lite.
Min medicin mot värken får man icke ta om man ska vistas i solen mycket...då blir man väl knäpp eller nåt.
Vill inte prova iaf.

Om ni int hör från mig igen så har jag ej överlevt resan till andra sidan jordklotet.
Det...eller drabbats av hemlängtan och åkt hem och dragit täcket över huvudet.
Puss hejj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0