21/11-13

Ermahgerd! Här har jag glömt att lämna av tryck. Vi kan låtsas att jag varit utomlands och inte haft tillgång till internet.

Vad har hänt då?
Mja... igår fick jag mina pass över jul och nyår bestämda : 24,25,26 & 30,31. Sen 1,2 som liggerpå schemat redan. Smutt!!
Xtra pengar är alltid välkommet. Pragresan ska vara överflådig.
Min älskade vän Thünderpussy har fått jpbb så nu ska i försöka få igång planeringen av 60års firande!!

Jag ska försöka få till nån form av julstök här hemma också...jobbar tyvärr första advent så mitt julstök/pynt/bak får ske i veckan.

Bakelibak och så. Jag ska hinna lära mig sy också PÅ MIN SYMASKIN!
Indeed spännande!!!

Idag ska jag täffa sid på en fika här hemma o sedan vidare mot gamla stan för en mycket specifik "julprynad" jag spanat in!
Och jävla julklappar... ååååh. orkar inte tänka på det... Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0